Malin

02.09.18 Från +5 till +20

Publicerad 2018-09-04 11:13:14 i Iceland Adventure,

Vi är inga snälla sovsalskompisar, kommer tillbaka till rummet 02 och går upp igen 04.40. Men vad ska man göra när man vill ta en drink ute i den isländskanatten och bussen till flyget går 05.30. Det är inte lätt liksom. Men det gäller att suga ur det sista av semestern för idag har det bara varit hemresa. Så jag avslutar den här semstern med en serie bilder jag samlat under resan. Jag kallar seriden Yoga vid Islands kända landmärken. Och tackar Janna för en superfint firande av att vi tagit examen och för en upplevelse jag aldrig kommer glömma. Det är alltid fantastiskt att resa med dig. Och så tackar jag er som valt att följa med på denna resan här via bloggen. Alltid lika kul att ni vill läsa. Med detta placerar jag mig nu i soffan här hemma i Sveriges soliga väder och påbörjar en mycket spännande höst.
Myvatn-Hverfjall
 
Vik- Sólheimasandur DC-3 
 
 
þingvellir nationalpark- sprickan mellan kontinentalplattorna
 
Jökulsárlón-Diamond Beach
 
Södra Island- Skógafoss
 
Norra Island-Hvítserkur Rock Formation
 
Gyllene Triangeln- Skogafoss
 
Västra Island-Snaefellsjoekull National Park
 
Västra Island- Stranden vid Búðakirkja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela