Malin

04.03.18 Hur många croissanter är rimligt att äta till frukost?

Publicerad 2018-03-05 19:38:58 i Les 2 Alps,

Eller förresten svara inte på den frågan, jag har säkert övertraserat det kontot. Men goda är de. 
Ute i backen saknades de där 70 centimetrarna vi var lovade, men molnen som skulle ligga över dalen hela veckan var dock försvunna, istället behövdes solkrämen. Så jag dumpade mamma i en solstol med lite varmt vin (vilket kanske var anledningen att det var svårt att komma ur stolen) och så gav jag mig ut på jakt efter det utlovade pudret. Vilket jag lyckades hitta lite av i ett undangömt hörn. Lycklig tjej. Fast jäklar vad tungt det var att svänga i den något blöta snön (eller är man bara otränad?). 
Men inte ska man klaga, det serverades ju trerätters till middag med både getost och brownie. Och så fick man sova middag. Sova middag är världens bästa grej. Så allt som allt en jäkligt trevlig första dag. 














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela